Takk for at du stikker innom av og til, din lille luring! Du er bra nok akkurat som du er. Det er alltid noe gøy/morsomt/fint som skjer hver dag i livet mitt. Ditt også. Jeg lover.

søndag 7. juni 2009

Kjære Dagbok

Igår lo jeg høyt og lenge da pappa fortalte meg noe morsomt: "På jobben min, har vi kaffekrus i plast med sånne koppholdere (de brune med hull tvers igjennom). Man pleier da å ta et krus oppi en koppholder og så putte instant kaffe oppi og så vann. Denne morgenen var jeg ganske trøtt. Jeg tok derfor koppholderen og puttet to teskjeer kaffe oppi. Naturlig nok datt det rett gjennom og på bordet. Jeg så meg rundt for å sjekke om noen hadde oppdaget dette. Mens jeg gjorde det, tok jeg koppholderen på kanten av bordet og børstet kaffen oppi igjen." Lena

1 kommentar:

  1. hahaha!
    jeg tror du har en veldig morsom pappa.
    og at du har arvet mye av det :)
    DU ER SÅ SØØØT!
    Marie

    SvarSlett