Takk for at du stikker innom av og til, din lille luring! Du er bra nok akkurat som du er. Det er alltid noe gøy/morsomt/fint som skjer hver dag i livet mitt. Ditt også. Jeg lover.

fredag 24. juli 2009

Kjære dagbok

Igår spurte svigermor niese Mina på en ironisk måte: "Du er ikke noe særlig glad i tante Ida du?". Mina som ikke forstod ironien satte opp et "mormor er tullete"-uttrykk og sa: "Johoho, det er jeg vaffal!". Tante Ida viste så med ca 5cm mellom fingrene og spurte: "Er du så glad i meg?". Mina satt opp et "tante Ida er tullete"-uttrykk, lente seg bort til tante Ida og hvisket: "Jeg er glad i deg helt til flamingoene og tilbake". Tante Ida synes det var veldig koselig sagt, for flamingoene er en tre kvarters kjøretur unna, og tante Ida tipper at det er svært mye for en 4åring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar