Takk for at du stikker innom av og til, din lille luring! Du er bra nok akkurat som du er. Det er alltid noe gøy/morsomt/fint som skjer hver dag i livet mitt. Ditt også. Jeg lover.

mandag 16. november 2009

Kjære Dagbok

Idag ødela jeg pumpetuten på såpedispenseren jeg nettopp hadde kjøpt. Siden jeg enda ikke hadde kastet den gamle, brukte jeg superlang tid på å helle all såpen over i den gamle. Da det var gjort innså jeg at jeg egentlig bare kunne skrudd på den gamle pumpetuten på den nye såpedispenseren. Flaut. Marte

2 kommentarer:

  1. Idag trodde jeg Marte skrev om prompeputen på bloggen sin, men innså etter en stund at det var pumpetuten. Også skrev jeg om det på bloggen hennes. Flaut.

    SvarSlett
  2. pumpetuten...nydelig ord! det skal jeg kalle alle barna mine en gang der fremme

    SvarSlett