Takk for at du stikker innom av og til, din lille luring! Du er bra nok akkurat som du er. Det er alltid noe gøy/morsomt/fint som skjer hver dag i livet mitt. Ditt også. Jeg lover.

søndag 20. november 2011

Kjære Dagbok

Nå er det under 6 timer til jeg må levere en oppgave jeg virkelig ligger etter med. Likevel prioriterer jeg å sjekke ut en YouTube-video der Justin Bieber rapper, sende en del meldinger med Marte Bjørnstad som ikke har noen mål eller mening, spille litt scrabble med Ine på iphonen og se den julefilmen jeg har redigert et par ganger i tillegg til de 19 gangene jeg har sett den allerede. Så må jeg bare spise to brødskiver, også ver det så godt at jeg må lage meg to til, helt like. Og så må jeg bare chatte litt med de andre i klassen min på facebook, og så må jeg selvføleglig skrive alt dette her. Så må jeg sikkert lese litt nedover bloggen etterpå og se om vi har fått noen flere likes for så å like noen selv sånn at det skal se ut som om leserne våre liker oss litt mer. SÅ skal jeg begynne. Jeg lover. Lena

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar