Takk for at du stikker innom av og til, din lille luring! Du er bra nok akkurat som du er. Det er alltid noe gøy/morsomt/fint som skjer hver dag i livet mitt. Ditt også. Jeg lover.

onsdag 30. mai 2012

Kjære Dagbok

I går satt jeg, og 15 andre jenter, i en kinosal og så "Elsk meg igjen". 45 minutter inn i filmen, da det var helt mørkt, sneik 2 jevnaldrende gutter seg inn på raden foran. De hadde med seg hver sin Ben & Jerry's ice cream. Jeg møtte blikket til han ene, og han skammet seg. Lena


Lena

4 kommentarer:

  1. Var det disse to?
    http://instagr.am/p/K0MGTqSKqV/

    De har ihvertfall blitt observert på den filmen tidligere...

    SvarSlett
  2. Var det disse to?
    http://instagr.am/p/K0MGTqSKqV/

    De har ihvertfall blitt observert på den filmen tidligere...

    SvarSlett
  3. hehe. Fine :) Men dere skammet dere vel ikke så veldig? Eller...

    SvarSlett
  4. Takk. :)

    Nei, vi var der med to jenter, men hadde vi kommet dit alene hadde nok skammen meldt seg...

    SvarSlett