Takk for at du stikker innom av og til, din lille luring! Du er bra nok akkurat som du er. Det er alltid noe gøy/morsomt/fint som skjer hver dag i livet mitt. Ditt også. Jeg lover.

tirsdag 1. oktober 2013

Kjære Dagbok

I dag hadde jeg denne dialogen med Vebjørn under juss-forelesningen: Lena: (Om forelseren) -Hun var en skikkelig pen middelaldrende dame. Vebjørn: -Mm. (Pause) Lena: -Jeg tror ikke jeg kommer til å bli så pen. (Pause) Lena: -Men det går bra, jeg får sikkert en mann som ikke bryr seg. (Pause) Lena: -Han bryr seg bare om jeg blir skikkelig feit. (Pause) Vebjørn: -Jeg tror ikke du kommer til å klare å bli så feit. Lena: -Åh... jo! (Pause) Vebjørn: -Jo, når jeg tenker på de kakene du hadde med på fredag, så ombestemmer jeg meg. Lena: -Mhm!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar