Takk for at du stikker innom av og til, din lille luring! Du er bra nok akkurat som du er. Det er alltid noe gøy/morsomt/fint som skjer hver dag i livet mitt. Ditt også. Jeg lover.

søndag 22. desember 2013

Kjære Dagbok

Jeg fikk DEN NYE SUBURBAN GENSERN av Hanne... Til jul.. Jeg sendte henne denne sms'en: "Ok.. Så... Det som skjedde da.... Var at.. Det helt ved et uhell kom et hull i innpakningen på julegaven jeg fikk av deg.. Og så bare satt det hullet seg fast i... En pinne!! Og så jeg skulle liksom bare legge den vekk mens jeg lukket øynene, men så helt uheldigvis så bare dro jeg av alt papiret og jeg prøvde å pakke den inn igjen med nytt papir mens jeg lullet øynene.. Men så. Bare.. Gikk brannalarmen! Og da så jeg helt uheldigvis hva det var som jeg fikk av deg mens jeg løp ned trappa i bare bukse og BH.. Og da bare måtte jeg ta den på ikkesant... Så... Hvis jeg har den på i dag.. Så er DET grunnen. Jeg ble jo så glad...! Jeg ville jo ALDRI..!! ALDRI åpnet en julegave før julekvelden, men du skjønner jo det var et uhell og håper da du kan tilgi meg.....?"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar