Takk for at du stikker innom av og til, din lille luring! Du er bra nok akkurat som du er. Det er alltid noe gøy/morsomt/fint som skjer hver dag i livet mitt. Ditt også. Jeg lover.

torsdag 16. januar 2014

Kjære Dagboke

Vinter + mørke + praksis + lite søvn + lite godteri + hormoner = Mister hårkurboksen i gulvet i dusjen og KLIKKER i vinkel over det. Og lager middag jeg har lyst å kaste i veggen og gå og kjøpe sushi istedet. Og føle at man har lagt på seg..... HUNDRE kilo. Og blir kokende passiv aggressiv på gamle skrukkete damer som smatter med tyggisen sin på helt tettstappa busser med folk med masse masse MASSE klær på. Og håret mitt bare "bluæ! Hvis jeg vil være i trynet ditt med masse snø på så gjør jeg det!" Åååååh kom BLÅÅÅÅNE KOM JENTE KOM GUUUUUT! Ass! Nå går jeg hjem! TIL NARNIA!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar