Takk for at du stikker innom av og til, din lille luring! Du er bra nok akkurat som du er. Det er alltid noe gøy/morsomt/fint som skjer hver dag i livet mitt. Ditt også. Jeg lover.

torsdag 2. april 2015

Kjære Dagbok

I går fortalte jeg Frode og Bente at jeg skriver oppgave om Rwanda og utviklingen etter folkemordet. Engasjert forklarte jeg han litt av bakgrunnen, om de to etniske gruppene hutuer og tutsier og hvordan hutuene utryddet nesten 1 million tutsier. Jeg fortsetter bestemt og alvorlig og helt inn i historien. Bente er helt med. Frode begynner å le. "Unnskyld.. (ler) jeg må bare få det ut..(ler) jeg klarer ikke.. når du snakker så alvorlig..(ler) om hutu og tutsi.. (leeeer) hutu og tutsi. hva slags navn er det (ler)!" Jeg ga opp, og vi så heller på "Det regner kjøttboller" og spiste is.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar