Takk for at du stikker innom av og til, din lille luring! Du er bra nok akkurat som du er. Det er alltid noe gøy/morsomt/fint som skjer hver dag i livet mitt. Ditt også. Jeg lover.

fredag 9. oktober 2015

Kjære Dagbok

I dag hadde jeg ikke mer batteri på mobilen på bussen hjem fra en lang dag som samfunnsnyttig borger. Det er på mobilen jeg har månedskort. Jeg har SELVFØLGELIG også ALLTID gyldig billett. Da kontrollørene sa jeg enten måtte gå av eller betale 1000kr, så holdt jeg på å lage en skikkelig scene inne på bussen. Med skjelven gråtesremme sa jeg: "Jamen, når det har vært kontroll før, har kontrollørene hatt med en lader jooo!!" Jeg holdt på å byne å grine med alle busspassasjerenes oppmerksomhet på meg. Så gikk jeg ut av bussen dramatisk. Og begynte å grine ute på holdeplassen. Hilsen en lang og stressende uke for lille ungdomsskolelærermor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar