Takk for at du stikker innom av og til, din lille luring! Du er bra nok akkurat som du er. Det er alltid noe gøy/morsomt/fint som skjer hver dag i livet mitt. Ditt også. Jeg lover.

fredag 4. mars 2011

Kjære Dagbok

I dag ville ikke solariumsmaskinen sluke 20-kroningene mine, så jeg ble dritsur (etter en lang jobbedag). Da jeg kom inn til solsenga, sa den automatiske robotstemmen: "Velkommen til Luxuria solarium, it's your body". Jeg svarte bare "fittekjerring" og kom på, sekundet etter, at det er null lydisolering til de andre solsengerommene. Lena

2 kommentarer:

  1. Jeg lo høyt av denne. Jeg vet ikke hva det sier om meg.

    SvarSlett
  2. Jeg leste denne på bussen, lo med nesa og tenkte: "Dette må jeg kommentere, har ikke Lena gjort dette en gang før?"
    KORTTIDShukommelsen min er det ikke noe galt med...

    SvarSlett