Takk for at du stikker innom av og til, din lille luring! Du er bra nok akkurat som du er. Det er alltid noe gøy/morsomt/fint som skjer hver dag i livet mitt. Ditt også. Jeg lover.

onsdag 9. mars 2011

Kjære Fi**edagbok


I dag ble jeg tatt av en kontrollør på trikken. Og det var da jeg kom på at tidligere på dagen hadde jeg tenkt at det hadde vært så digg å ikke tatt lommeboka med seg ut. Trenger jo bare nøkler og visa. Feil; du trenger også da 750,- ekstra cæsh i tilfelle du blir tatt på trikken, selv om du er en lovlydig borger som betaler måndeskort, ALLTID! Jenny ;(

3 kommentarer:

  1. hvis du sender inn bilete av boten og kvittering på betalt mndskort til Ruter, så får du penga tilbake!

    SvarSlett
  2. Er det sant???? Dette skal prøves :D

    SvarSlett
  3. det som er litt morsomt som har skjedd nå, er at jeg har aldri forstått dette valideringssystemet helt. i går da jeg skulle sjekke hvor lenge det var igjen på kortet mitt, begynte den plutselig å validere, sånn at nå går kortet mitt ut om først en måned uten at jeg har betalt det. så da følte jeg at jeg fikk tilbakebetalt boten min likevel :)

    SvarSlett