Takk for at du stikker innom av og til, din lille luring! Du er bra nok akkurat som du er. Det er alltid noe gøy/morsomt/fint som skjer hver dag i livet mitt. Ditt også. Jeg lover.

onsdag 8. juli 2015

Kjære Dagbok

I dag ringte et ukjent nummer. Jeg: Hallo? Han: Hei? Jeg: Hvem er dette? Han: Du snakker med Lena. Jeg: (liten pause) ja, men hvem er du? Han: Jeg er Hussein. Jeg: Javel. Hei, Hussein. Han: Jeg møtte deg for en liten stund siden. Jeg: Det kan jeg ikke huske. Hvor da? Han: På Blå. Jeg: Der har jeg ikke vært på kjempelenge. Han: ja, det er en liten stund siden. Vil
Du spise middag med meg i morgen? Jeg: (Liten pause) Du, jeg har fått meg kjærste, jeg, så det tror jeg hadde blitt litt rart. Han: (små-ler) Ja, det hadde blitt litt rart. Jeg: ja.. Han: Du får ha en fin dag da. Jeg: Tusen takk, du også Hussein. *klikk*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar