Takk for at du stikker innom av og til, din lille luring! Du er bra nok akkurat som du er. Det er alltid noe gøy/morsomt/fint som skjer hver dag i livet mitt. Ditt også. Jeg lover.

onsdag 1. juli 2015

Kjære Beate

Det er fint på Skjærgårds. Vi har danset, trent Team SubUrban, spist brødskiver og rømt en liten kaffetur til Tvedestrand. Så har jeg ledd veldig mye av Jorge og Henrik og hatt samtaler om bølgekraft og strømmaster med Filippa og Kri. Ruth har sitti en del på Yngvar sitt fang og Hanne har prøvd å være frisk i dag. Men innimellom må hun legge seg rett ned på bakken og slappe av litt. Så går det bedre. Vi har smågodt på rommet. I dag så jeg en jente ned hvit neglelakk og det var kult. Ellers går jeg med solbriller sånn at hvis jeg treffer folk jeg nesten vet hvem er, men kanskje ikke, så kan vi begge late som ingenting. Hade

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar