Takk for at du stikker innom av og til, din lille luring! Du er bra nok akkurat som du er. Det er alltid noe gøy/morsomt/fint som skjer hver dag i livet mitt. Ditt også. Jeg lover.

onsdag 11. september 2013

Kjære Dagbok

Da jeg krysset veien i dag, smilte en fyr til meg og sa: "Hva skjedde med marsvinet a?" Hjernen min gikk igjennom følgende prosess på omtrent ett sekund: "Marsvin? Hva mener han? Er han rusa? Nei. Tror han jeg er en annen? Er det noe feil med hjernen hans? Bruk humor, Lena! Det redder deg alltid. Si at marsvinet døde eller noe! Nei, tenk om han er gal, jeg vil ikke snakke om døden om han er litt emosjonelt ustabil. Er han bare frekk? Er det et uttrykk for at man ser skikkelig stygg ut? Ikke ork å stoppe opp a. Bare si noe og gå!". Utvendige Lena: - Det gikk bra med det.

1 kommentar: