Takk for at du stikker innom av og til, din lille luring! Du er bra nok akkurat som du er. Det er alltid noe gøy/morsomt/fint som skjer hver dag i livet mitt. Ditt også. Jeg lover.

fredag 27. september 2013

Kjære Dagbok

Hvis jeg aldri blir gift, skal jeg være en sånn skikkelig sær yogadame som drikker grønn te hele dagen, har to hunder (store), kanskje en kamelon eller en fugl, jobber med teaterproduksjoner, skrive dårlige og bra dikt og klatrer en del. Og i helgene har jeg alle tantebarna mine på besøk (det blir sikkert sånn 9 til slutt) uansett hvor gamle de blir og mater de med sunt og usunt og starter et band med de. Så skal jeg reise rundt i verden og ta med masse rare ting hjem til sokkeleiligheten min. Haha. No sånt :) (når jeg er ute og reiser, passer Esther-Lill og Andreas på dyra, så det går bra). Eller så skal jeg bli sånn bake-entusiast og lage nye kakeoppskrifter og ha en kakeblogg. Så skal jeg dra til gamlehjem og la de smake masse sykt digge kaker og få vite sånne spennende ting de har opplevd i livet. Eller... Så flytter jeg til et varmt land, lærer meg å surfe og capoeira og lager smykker og sanker kokosnøtter i det store og det brede. Og så blir jeg venner med delfiner og hvaler og blir nesten som en havfrue (jeg må bare operere øynene mine først så jeg slipper at linsene faller ut og alle delfinene bare "okei, gutter, Lena har mista ei linse.. Søk!!!") Eller så gifter jeg meg og lever et kjedelig liv.. Haha NEIDA! DA kan jeg jo stå opp sykt tidlig hver dag og ha baby-yoga, og starte et familie-band/dansegruppe/do-wop-group. Hahaha. Aaaahh livet er så morsomt og rart. Jeg nekter uansett å være kjedelig og sur. (Nå skjønner jeg plutselig hvorfor jeg skrev alt dette.. Det er jo fordi jeg nettopp har drukket kaffe! Eller flytende ADHD, som det også blir kalt.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar