Takk for at du stikker innom av og til, din lille luring! Du er bra nok akkurat som du er. Det er alltid noe gøy/morsomt/fint som skjer hver dag i livet mitt. Ditt også. Jeg lover.

tirsdag 10. september 2013

Kjære Dagbok

Akkurat nå fant jeg ut en ting. At fra nå av så skal jeg bruke 1. April for alt det er verdt. MEN jeg skal være en sånn lurendreier som lurer folk til å tro at jeg har vært skikkelig dust, også har jeg vært sinnsykt snill! Tenk så mye mer gøy! Feks ved å si til pappa at jeg har brukt opp all bensinen, mens jeg i virkeligheten har fylt opp helt full tank. Eller til en av roomiesa at jeg har spist opp alle middagsrestene hennes, når jeg i virkeligheten ikke har gjort det og i tillegg lagd en skikkelig digg matpakke til hu til neste dag med fine hilsner. Så blir det sykt dårlig stemning først og så bare... "HAHA! Jeg VAR jo snill jo!" hahaha! APRILSNARR!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar