Takk for at du stikker innom av og til, din lille luring! Du er bra nok akkurat som du er. Det er alltid noe gøy/morsomt/fint som skjer hver dag i livet mitt. Ditt også. Jeg lover.

onsdag 18. september 2013

Kjære Tid!

I dag opptrådte jeg og Joakim Rudebjer med "Man in the Mirror" foran en stor forsamling av fremmede studenter. Jeg sa på forhånd at publikum måtte være med å skape en sånn "amerikansk-film-slutt-scene"-stemning. Jeg følte jeg var 5 år og gikk rundt i stua i trusa og hadde show for mamma og pappa. Bortsett fra at jeg hadde på klær og at det var en million (føltes det som) mennesker som så på. Jeg gikk langs benkeradene og ga high-fives og "kommuniserte" som en dramaqueen med en og en. DET ER DET GØYESTE JEG HAR GJORT PÅ LENGE!! Og vi var så gøye at ledelsen ba oss ha samme show neste uke på et større møte. Jeg bare "HA OKEI!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar